Birthdaygifts

Arrived

Opdateret for nylig36Godaften fra det sydlige Schweiz! I går ankom jeg til sol og varme efter en meget tidlig flyvetur til Milano. Jeg kom hjem fra Langeland torsdag middag med mine to veninder, og fik lige pakket inden jeg tog til min venindes fødselsdag om aftenen. Traditionen tro tilbringer jeg denne ferie i byen Ascona med hele min mors side af familien, og det plejer at være nogen af de bedste ferier! Vi nyder solen, spiser alt for meget lækker mad, bader, shopper og spiller en helt masse 500. I år er lidt anderledes, da jeg både skal rejse med min mor og far, og derfor har jeg hele tre uger i sol og varme, så jeg prøver at holde lidt tilbage med solen, selvom det er min yndlingsmåde at tilbringe mine ferie på. Nu vil jeg smutte ned i fitnesscenteret med min søster, inden vi skal ned og spise lækker aftensmad på hotellets restaurant. Husk at følge med på min Instagram (@amaliehoelgaard), hvor jeg uden tvivl kommer til at opdatere en helt masse. God aften til jer <3